System Gmail Sponsored Promotions (GSP), który do tej pory był dostępny tylko dla największych graczy związanych z AdWords, obecnie może być wykorzystywany przez każdego. Jest to świetna wiadomość dla mniejszych agencji oraz firm, które same zarządzają kampaniami promocyjnymi.

Jak działa GSP

Reklamy w systemie GSP pojawiają się na samej górze skrzynki odbiorczej Gmail w zakładce Oferty. Nasz „e-mail” podpisany jest jako reklama, co wyróżnia go od pozostałych wiadomości.

Reklamy mogą być kierowane tak samo jak te w sieci reklamowej Google.  Do wyboru mamy metodę kierowania na temat, słowa kluczowe, zainteresowania, wiek, płeć oraz szereg zainteresowań. Co ciekawe w GSP możemy również wykorzystywać kampanie remarkeingowe.

Reklamy w systemie Gmail Sponsored Promotions są rozliczane w dobrze znanym systemie CPC (cost per click).

Zalety GSP

Dzięki Gmail Sponsored Promotions możemy dotrzeć do całkiem nowej grupy odbiorców. Kampanie świetnie sprawdzają się podczas budowania świadomości marki. Pozwalają również podtrzymywać kontakt z klientem poprzez przesyłanie mu dodatkowych promocji lub informacji na temat nowości.

W tym przypadku wykorzystujemy remarketing, który może być wykorzystywany na wzór wiadomości w ramach newsletterów.

Pozostałe wpisy

Fancy Ads

Al. Bielska 135c/9

43-100 Tychy

Tel. +48 790 321 103

E-mail: p.kwapisz@fancy-ads.pl

www.fancy-ads.pl

Facebook

Formularz kontaktowy